Анотація діяльності: наземні вантажні перевезення, експедирування, перевезення збірних вантажів, морські контейнерні перевезення вантажів, митне очищення вантажу, розрахунок митних платежів, пошук китайських виробників, консалтинг в Китаї та інше.

Фас звинуватила структури...

ФАС обвинуватила структури Мінтрансу в порушенні антимонопольного законодавства Федеральна антимонопольна служба (ФАС Росії) винесла припис на адресу Федеральної служби з нагляду у сфері транспорту (Ространснадзор, структура Мінтрансу РФ) про усунення перешкод щодо здійснення діяльності господарюючих суб'єктів у сфері надання послуг, пов'язаних з попередженням аварійних розливів нафти.


Фас звинуватила структури...

ФАС обвинуватила структури Мінтрансу в порушенні антимонопольного законодавства Федеральна антимонопольна служба (ФАС Росії) винесла припис на адресу Федеральної служби з нагляду у сфері транспорту (Ространснадзор, структура Мінтрансу РФ) про усунення перешкод щодо здійснення діяльності господарюючих суб'єктів у сфері надання послуг, пов'язаних з попередженням аварійних розливів нафти.ФАС Росії визнала Ространснадзор порушили пункт 2 частина 1 статті 15 ФЗ «Про захист конкуренції» в частині необгрунтованого перешкоджання здійсненню діяльності господарюючих суб'єктів у сфері надання послуг, пов'язаних з попередженням та ліквідацією аварійних розливів нафти і нафтопродуктів в морському порту.Раніше із Санкт -Петербурзького управління антимонопольної служби (УФАС Росії) надійшло звернення Російської Асоціації морських і річкових бункерувальник у зв'язку з вимогою ФДМ «Адміністрація морського порту« Великий порт Санкт-Петербург »про обов'язкову і додаткової атестації аварійно-рятувальних формувань, пов'язаних з попередженням та ліквідацією аварійних розливів нафтопродуктів (АСФ) на території морського порту «Великий порт Санкт-Петербург», в Центральної атестаційної комісії транспортного комплексу РФ (ЦАК).До середини 2008 року діяльність щодо попередження та ліквідації аварійних розливів нафти і нафтопродуктів на території морського порту Санкт-Петербург здійснювали аварійно -рятувальні формування більш десяти організацій, які були атестовані відповідно до вимог законодавства РФ, встановленими ФЗ «Про аварійно-рятувальні служби і статусі рятувальників».Аварійно-рятувальні формування пройшли атестацію в Міжвідомчій комісії з атестації аварійно-рятувальних формувань, рятувальників та освітніх установ з їх підготовки (МАК).Однак у травні 2008 року Росморречфлотом і Адміністрацією порту до аварійно-рятувальним формуванням почали пред'являтися вимоги про обов'язкову і додаткової атестації аварійно-рятувальних формувань у встановленому Мінтрансом Росії порядку і обов'язкове отримання додаткового свідоцтва МАК, підписані головою ЦАК.В Відповідно до розпорядження Ространснагляду від 19 квітня 2005 «Про затвердження Положення про Центральну комісії з атестації аварійно-рятувальних служб, аварійно-рятувальних формувань і рятувальників транспортного комплексу Російської Федерації» атестація аварійно-рятувальних служб, аварійно-рятувальних формувань і рятувальників транспортного комплексу РФ покладається на ЦАК в складі, затвердженому на засідання Міжвідомчої комісії з атестації аварійно-рятувальних формувань, рятувальників та освітніх установ з їх підготовки.Ространснадзор на підставі Акту комісійної перевірки, проведеної Росморречфлотом, направив капітанові Великого порту Санкт-Петербург лист із зазначенням «з 15 листопада 2008 призупинити прийом і виконання заявок на рух нафтоналивних суден, у тому числі суден-бункерувальник від організацій, що здійснюють перевалку нафти і нафтопродуктів, а так само бункерування в порту і не мають діючих і відповідають установленим вимогам планів Ларн, а також власних формувань для ліквідації розливів нафти і нафтопродуктів, яких договорів на несення аварійно-рятувальної готовності з аварійно-рятувальними формуваннями, що пройшли атестацію Центральної атестаційної комісії транспортного комплексу Російської Федерації ». Адміністрація порту (капітан порту) на виконання вказівки Ространснагляду направила лист на адресу керівників організацій з попередженням припинення з 15 листопада 2008 прийому та виконання зазначених вище заявок.Всі аварійно-рятувальні служби і аварійно-рятувальні формування, атестовані відомчими, регіональними та територіальними атестаційними комісіями, не дивлячись на форми власності і ступінь підпорядкованості, зобов'язані подавати матеріали з атестації в МАК для оформлення свідоцтва на право ведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у надзвичайних ситуаціях, встановленого зразка.«За вказаних обставин, дії Адміністрації порту не є самостійними, залежать від необхідності виконання відповідних вказівок і розпоряджень федеральних органів виконавчої влади, у підпорядкуванні яких вони перебувають.При цьому дії федерального органу виконавчої влади - Ространснагляду, що знаходиться в ведении Мінтрансу Росії, з вироблення спеціальних критеріїв до атестації АСФ, роблять негативний вплив на конкуренцію на товарному ринку надання послуг з попередження та ліквідації аварійних розливів нафти і нафтопродуктів в акваторії морських портів і поширюються на адміністрації всіх портів Російської Федерації ». ФАС РФ 2 червня 2009 г.Обсяги вантажообігу знижуються в " Східному порту ".- Компанія втратила десяту частину свого вантажообігу порівняно з минулим роком Згідно з оперативними даними головної диспетчерської ВАТ «Східний Порт», у травні цього року через причали компанії пройшло 1144,2 тис.тонн вантажів різної номенклатури.Рівень співвідношення до травня минулого року склав 77%.За п'ять місяців 2009 року компанією було оброблено 5730,9 тис.тонн вантажів, по відношенню до аналогічного періоду 2008 року вантажообіг склав 90%.Спеціалізований Вугільний комплекс в травні обробив 938,5 тис тонн.вугілля, порівняно з минулим роком рівень вантажообігу склав 72%.За перші п'ять місяців комплекс перевалив 4929,9 тис.тонн вугілля, по відношенню до аналогічного періоду 2008 року вантажообіг склав 88%, повідомили РІА " Дейта " в прес-службі ВАТ " Східний порт ".РИА " Дейта " 3 червня 2009 р.Порти Азово-Донського басейну збільшили перевалку вантажів на 3% Порти Азово-Донського басейну в січні-травні 2009 року збільшили перевалку вантажів на 3% в порівнянні з показником аналогічного періоду 2008 року - до 5235000 тонн, говориться в матеріалах Азово-Донського державного басейнового управління водних шляхів і судноплавства.Загальне зростання вантажообігу обумовлене збільшенням в 4 рази перевалки зернових, олійних і продукції їх переробки на експорт, а також зростанням обсягів транзиту нафтовантажів на 9,7%.За іншими видами основних вантажів відзначається зниження перевалки.Найбільшою мірою скоротилася перевалка на експорт металобрухту та вугілля, а також імпортованого цементу.У зону відповідальності Азово-Донського басейнового управління входить річка Дон від Цимлянського водосховища до Азовського моря (за винятком Костянтинівського та Миколаївського гідровузлів), а також Азово-Донський канал протяжністю 39,3 км, розташований у північно - східній частині Таганрозької затоки Азовського моря.Крім того, управління відповідає за судноплавство в притоках Дону - річках Сіверський Донець і Манич.Загальна довжина водних шляхів, закріплених за управлінням, становить 800 км.Інтерфакс 2 червня 2009 р.На лінії Усть-Луга-Балтійськ-Мукран обсяг перевезень повинен найближчим часом збільшитися в рази - Володимир Путін На лінії Усть-Луга-Балтійськ-Мукран обсяг перевезень повинен найближчим часом збільшитися в рази, «просто в кілька раз ». Таку заяву зробив голова уряду РФ Володимир Путін в ході засідання президії уряду, коментуючи ефект від приєднання Росії до Конвенції про міжнародні залізничні перевезення.За словами прем'єра, цей крок покликаний створити умови для розширення залізнично-поромного сполучення між російськими портами Балтійськ і Усть -Луга з німецьким портом Засніц / Мукран, а в перспективі - портами інших європейських країн.Причому російські перевізники зможуть самостійно формувати залізнично-поромні лінії на Балтиці.«Як результат - ми сподіваємося істотно зміцнити конкурентні позиції наших залізниць, підвищити їх транзитний потенціал» , - підкреслив Володимир Путін.Нагадаємо, що Конвенція про міжнародні залізничні перевезення була підписана в Берні 9 травня 1980 і покликана полегшити та прискорити міжнародне залізничне сполучення, у тому числі за участю морського транспорту, за допомогою встановлення єдиних правових розпоряджень у сфері міжнародних перевезень вантажів та пасажирів.На сьогоднішній день учасниками Конвенції є 43 країни, в тому числі країни Європейського Союзу, а також ряд країн Азії і Африки.Конвенція містить інші правила, ніж передбачені законодавством РФ, в частині взаємини сторін та їх відповідальності за втрату вантажу, його пошкодження або псування.На підставі підпункту " а & ??& пункту 1 статті 21 Федерального закону " Про міжнародні договори Російської Федерації ", рішення про приєднання Російської Федерації до КОТІФ повинно прийматися у формі федерального закону.Інтерфакс 2 червня 2009 р.ГК «Армада» приступить до будівництва другої черги причалу в Астрахані в серпні 2009 года Сьогодні губернатор Астраханської області Олександр Жилкін здійснив поїздку в порт, що належить ВАТ «Вантажна компанія« Армада »і розташований в мікрорайоні АЦКК в Астрахані.Тут глава регіону побачив, як транспортне підприємство, навіть в умовах кризи, може працювати чітко і злагоджено, нарощуючи обсяги перевалки вантажів.Є у «Армади» і велика мета: побудувати другу чергу причальної стінки.Як доповів генеральний директор ВАТ «Вантажна компанія« Армада »Віталій Черкасов, сьогодні в порту в процесі відвантаження понад 120 тис.тонн металопрокату.Скоро водним транспортом прибуде наступна партія, приблизно 60 тис.тонн металопрокату.За словами В.Черкасова, обсяг роботи в порту зростає.Якщо за перші п'ять місяців 2008 року відвантажено 280 тис.тонн, то за такий же період 2009-го 350 тис.тонн.Це дозволило перерахувати до місцевого бюджету понад 70 млн.рублів податків і збільшити число працюючих на 60 осіб, довівши їх загальну кількість до трьохсот.Щодоби «Армада» перевантажує на кораблі 3 тис.тонн вантажів.Для цього є два козлових крана вантажопідйомністю понад 30 тис.тонн кожен , рухомий склад (58 вагонів і два тепловози) і 8,5 км нових залізничних шляхів.Нещодавно встановлений рекорд: три баржі по 3,2 тис.тонн кожна розвантажені всього за 17 годин.За рахунок цього один з постачальників, Череповецький металургійний комбінат ( «Северсталь») заощадив 3500000.рублів.«Як плануєте подальший розвиток порту", - запитав губернатор.«Наш основний акціонер, ЗАТ« Профіт », має намір інвестувати кошти у збільшення причальної стінки, розширення території і будівництво складів.Обсяг першого траншу складе приблизно 300 млн.рублів.Роботи, за нашими підрахунками, почнуться в серпні цього року.Проектно-кошторисна документація готова », - повідомив У.Черкасов.Єдина проблема - взаємини з прикордонниками.Пункт пропуску потрібен, щоб в порт могли заходити іноземні суду.Як доповів губернатору керівник агентства транспорту Астраханській області Володимир Дергунов, федеральне агентство «Роскордону» тільки формується, тому вирішувати робочі питання складно.Олександр Жилкін доручив чиновнику взяти проблему на особистий контроль.В цілому, робота «Армади» справила на астраханського губернатора гарне враження.«Ваша активність і те, які оптимальні умови для транспортування вантажів ви створили, доводять, що криза завершується, - сказав Олександр Жилкін.- утримається обсяги перевалки вантажів і наростити їх, будемо вважати цей порт, поряд з Оля, стратегічним».Портал органів державної влади Астраханської області 2 червня 2009 р.Порт в гирлі Мзимти в Сочі зможе приймати будівельні вантажі для Олімпіади вже в 2009 р Перша вивантаження вантажів для будівництва олімпійських об'єктів Сочі в новому споруджуваному порту в Імеретинській бухті (гирло річки Мзимта, порт Великий Сочі) пройде 3 червня.Як повідомила прес-служба ЗАТ " Інжинірингова корпорація Трансстрой " (входить до групи " Трансстрой ", яка є підрядником будівництва), що будується порт вже в 2009 році дозволить перевалювати насипні і генеральні вантажі для розгорнутого масштабного будівництва олімпійських об'єктів.Як планується, на першому етапі порт Мзимта буде приймати вантажі, призначені для наступного етапу будівництва порту і берегової частини самого об'єкту.Наступним кроком стане прийом вантажів для всіх будівельників олімпійських об'єктів в споруджуваному порту.Порт забере близько 800 метрів берегової лінії.Він розрахований на прийом суден вантажопідйомністю до 5,5 тис.тонн і довжиною до 140 метрів.Надалі акваторія порту буде переобладнано в марину на прийом від 400 до 500 яхт.Весь портовий комплекс порту в гирлі річки Мзимта буде складатися з причалів вантажного фронту, портових причалів, хвилезахисних споруд та берегової інфраструктури: склади, адміністративно -побутовий корпус, внутрішньопортові дороги, інженерні комунікації.Замовник об'єкта - Росморпорт.Федеральний конкурс на реалізацію першого етапу проекту " Трансстрой " виграв у вересні 2008 року.Контакт на будівництво частини причальних споруд для вивантаження сипучих і генеральних вантажів, а також берегової інфраструктури за рахунок інвестиційних коштів " Базового елемента " і ВЕБ " Трансстрой " уклав у травні 2009 року.Інтерфакс 2 червня 2009 р. BVB Shipping відкрила контейнерну лінію у Находці Південнокорейська BVB Shipping відкрила щотижневу контейнерну лінію в Находкінському морському торговому порту (входить в Evraz Group) напрямом Пусан - Знахідка-Пусан, повідомили вчора в департаменті по зв'язках із ЗМІ регіонального центру корпоративних відносин «Сибір» Evraz Group.Вчора в порт встало під вивантаження перше судно нової контейнерної лінії: Da Ping місткістю 629 20-футових контейнерів.Як пояснили в Evraz Group, у першій партії прибуло 15 контейнерів, в подальшому Находкінський морський торговельний порт буде приймати тижні до 250-300 контейнерів з товарами народного споживання, сировиною та обладнанням.У міру вивантаження з судна контейнери будуть відвантажуватися на залізничні платформи для транспортування до західних регіонів Росії.Інтерфакс-Далекий Схід 3 червня 2009 р.ЗАТ " Інтерферрум-Метал " впроваджена технологія перевантаження навалювальних вантажів з ж / д вагонів в морські контейнери Стивідорна компанія «Інтерферрум-Метал», що входить до складу Великого Порта Санкт-Петербург, розширює комплекс послуг з переробки і перевалки різної номенклатури вантажів.Розроблена і впроваджена технологія перевантаження навалювальних вантажів із залізничних напіввагонів в морські контейнери, що дозволило значно розширити спектр пропонованих послуг.Застосування даної технології дозволяє робити завантаження морських контейнерів такими навалювальними вантажами як рудні матеріали, феросплави, метали в чушках.Діючі причали дозволяють приймати і обробляти судна місткістю до 4 тис.тонн.Розробляються технології перевалки нової номенклатури вантажів на причалі ІФ-1.В розвиток цього терміналу вкладено вже понад 300 млн.руб.Розглядається новий інвестиційний проект модернізації сліпового споруди, що дозволить збільшити пропускну спроможність терміналу.Довідка ЗАТ " Інтерферрум-Метал " входить до Групи компаній " Совфрахт-Совмортранс " з 2007 року.Прес-центр Групи компаній " Софрахт-Совмортранс " 2 червня 2009 р.Морські порти Чукотки, готуючись до навігації, оптимізували витрати Морські порти Чукотки завершують підготовку до навігації.як 2 червня повідомили кореспонденту Новини REGNUM в прес-службі уряду Чукотки, при підготовці до навігації-2009 в умовах фінансової кризи морським портам округу довелося вживати заходів по оптимізації і мінімізації витрат.У прес-службі зазначили, що була скорочена програма з оновлення основних фондів, придбання витратних матеріалів, також була оптимізована чисельність працюючих і скоректований обсяг ремонтних робіт по всіх видах обладнання та перевантажувальної техніки.Все це дозволило портам Чукотки підготуватися до навігації, так, щоб забезпечити матеріально-технічними і трудовими ресурсами всі заплановані обсяги робіт щодо приведення у справний стан інженерно-технічних споруд, портового флоту, перевантажувальної техніки, устаткування, виробничих і складських приміщень.В даний час підготовка завершаться в штатному порядку.Першим відкриє річкову та морську навігацію Анадирський морський порт - це буде в третій декаді червня.Останнім - у другій декаді липня - відкриється Певек.На території регіону функціонує п'ять морських портів.Основна мета портів - обробка і перевалка вантажів для прибережних національних сіл і населених пунктів, розташованих у верхів'ях річок, а також відвантаження твердого палива та іншого вантажу призначеного для відправки за межі Чукотського автономного округу.Доставка та вивезення вантажів з території Чукоті здійснюється за двома напрямами: північно-західному, і східному - з портів Приморського краю.Східне напрям є основним.REGNUM 2 червня 2009 р." Якутскенерго " завезе в навігацію для власних потреб понад 10 тисяч тонн нафтопродуктів ІА SakhaNews.В навігацію нинішнього року акціонерна компанія " Якутскенерго " планує завезти для власних потреб 10 030 тонн світлих нафтопродуктів.Про це повідомив заступник генерального директора ВАТ АК «Якутскенерго» - начальник департаменту матеріально-технічного забезпечення Сергій Євсєєв.Загальний обсяг перевезень аналогічного палива для дочірнього товариства ВАТ «Сахаенерго» складе 82 166 тонн, вугілля - 33 000 тонн, нафти - 4 850 тонн.Ще одна «дочка» - ВАТ « Теплоенергосервіс »- повинна завезти 1180 тонн світлих нафтопродуктів, 85 500 тонн вугілля, 4300 тонн нафти.За перший етап навігації, який завершиться в кінці червня, паливо буде доставлено на дизельні станції, розташовані на швидко мелеющіх річках - Вілю, Алданов, Чарі.Потім до кінця серпня необхідно буде забезпечити потреби Усть-Майського філії ВАТ «Теплоенергосервіс».Нафтопродукти будуть завозитися по середній течії річки Лена, а вугілля - по річці Алдан.І, нарешті, з кінця серпня нафтопродукти почнуть перевозити по річці Лена через північний морський шлях по річках Індігірка, Колима, Яна, Анабар, Оленек.Точно так само буде відбуватися завезення вугілля для Усть-янського відділення ВАТ «Теплоенергосервіс».Цього року вперше всі світлі нафтопродукти завозяться за агентською схемою, т.е.компанія є основним організатором закупа і переміщення нафтопродуктів, що дозволяє мінімізувати як фінансові, так і технологічні ризики.Крім того, для власних потреб і для виконання намічених обсягів будівництва ПЛ 220 кВ «Сунтар - Олекмінськ» енергетики планують завести близько 15 тис.різних вантажів виробничо-технічного призначення, повідомляє прес-служба ВАТ АК «Якутскенерго».ІА SakhaNews 2 червня 2009 р.Уряд Росії планує вирішити питання з підняттям рівня Чебоксарської водосховища до проектної відмітки Незважаючи на кризу, уряд Росії планує вирішити питання з підняттям рівня Чебоксарської водосховища до проектної відмітки підпірного рівня 68 метрів.Про це повідомив президент Чувашії Микола Федоров на оперативній нараді республіканського уряду, нагадавши, що проект оцінюється приблизно в 50 млрд рублів.За словами Федорова, завершення цього проекту передбачає створення приблизно 13 тис.робочих місць.«Буде задіяно понад 1 тис.одиниць тракторної та іншої техніки, більше 100 судів, використані залізобетонні конструкції, що надзвичайно важливо для підприємств машинобудівного комплексу та будіндустрії республіки », - сказав він.На думку президента Чувашії, крім соціально-економічного ефекту проект передбачає вирішення проблем екології, судноплавства та енергетики, дозволить збільшити обсяги вироблюваної електроенергії мінімум на 60%.« Це дуже суттєвий результат нашої багаторічної і кропіткої роботи з подолання різних факторів переважно суб'єктивного характеру, які виникли десятиліття тому в силу ряду причин », - наводить прес-служба слова свого президента.Експерт 2 червня 2009 р." Гідропроект " і ЄАБР уклали контракт на оцінку будівництва судноплавного з'єднання Каспій - Азов - Чорне море ВАТ " Інститут " Гідропроект " і Євразійський банк розвитку (ЄАБР) уклали контракт на виконання російським проектним інститутом порівняльної оцінки техніко-економічних характеристик проектів будівництва судноплавного з'єднання Каспій - Азов - Чорне море, повідомляє прес-служба ВАТ " Інженерний центр ЄЕС ", до складу якого входить інститут " Гідропроект ".Раніше ЄАБР, засновниками якого є уряди Росії і Казахстану, оголосив інститут " Гідропроект " переможцем відкритого конкурсу з відбору консультанта для проведення порівняльної оцінки проекту.Для виконання робіт в рамках виграного конкурсу інститут приверне 6 консультаційних компаній з Росії і Казахстану.В даний час з ними готуються до підписання субпідрядні.На сьогоднішній день розглядаються два варіанти будівництва нової судноплавної артерії між Каспійським морем і Азово-Чорноморським басейном.Перший варіант передбачає будівництво дублера існуючого Волго-Донського водного шляху, яке експлуатується з 1952р.Цей дублер повинен пройти по тій же трасі довжиною 1 тис.300 км з підйомом води на висоту 86 м.Другий варіант траси (канал " Євразія ") повинен пройти через Кумо-Маничський западину, використовуючи озера і водосховища, через які в 1930-і роки був побудований Маничський судноплавний канал.Довжина цієї траси становить близько 700 км, висота підйому води - 54 м." Гідропроект " зробить оцінку обох варіантів будівництва судноплавного з'єднання.У результаті буде визначено оптимальний варіант траси, проведена попередня оцінка необхідних капіталовкладень, термінів будівництва та ефективності.РБК 2 червня 2009 р.«Північна верф» вивела з елінгу судно постачання нафтовидобувних платформ, що будується на замовлення Siddis SkipperII AS (Норвегія) «Північна верфь »(Санкт-Петербург) вивела з критого елінгу судно постачання нафтовидобувних платформ проекту VS 470 PSV MkII, що будується на замовлення Siddis SkipperII AS (Норвегія).З елінгу замовлення виведений в остаточно забарвленому вигляді.Після виконання протягом двох тижнів робіт з монтажу лінії валопровода і рульового пристрою судно буде спущено на воду.Проектантом судна виступає VIK-SANDVIK AS (Норвегія).Це перше замовлення, по якому російська верф виконує для іноземного замовника повний цикл будівлі судна «під ключ».У 2006 році «Північної верф'ю" було побудовано 2 насичених корпусу суден постачання для компанії Eidesvik Drift AS (Норвегія).Судно постачання морських бурових платформ обладнано спеціальними місткостями і вантажний системою для перевезення бурового розчину, сипких вантажів, метанолу і генеральних вантажів на відкритій палубі.Також судно призначене для участі в рятувально- евакуаційних операціях і гасінні пожеж на нафтовидобувних платформах.Довжина судна становить 73,4 м.ВАТ Суднобудівний завод «Північна верф» 2 червня 2009 р.Перший реактор для плавучої атомної ТЕС відвантажено на " Балтійський завод " МОСКВА, 2 червня - РІА Новини.Корпус першого реактора плавучої атомної теплоелектростанції (ПАТЕС) 31 травня 2009 відвантажено з заводу-виробника ВАТ " Нижегородський машинобудівний завод " на ВАТ " Балтійський завод " (Санкт-Петербург), який веде будівництво ПАТЕС, повідомила прес-служба ВАТ " Атоменергопром ", що об'єднує цивільні підприємства атомної галузі РФ.Раніше на " Нижегородському машинобудівному заводі " (НМЗ) була закінчена контрольне збирання та прийомні випробування реактора.До складу приймальної комісії входили представники НМЗ, ФДМ Російського Морського регістра судноплавства, Ростехнагляду і підприємств " Атоменергопрому " - ВАТ " Дослідне конструкторське бюро машинобудування імені Афрікантова " і філії ВАТ " Концерн Енергоатом " - " Дирекція споруджуваних ПАТЕС ".За підсумками роботи приймальна комісія підтвердила високу якість випущеної продукції, говориться в повідомленні.В даний час ведеться робота з підготовки до відправки на " Балтійський завод " внутрішньореакторного конструкцій для першого реактора та розпочато роботи по збірці другий реактор.У травні на петербурзькому підприємстві " Балтійський завод " почалася стапельного складання головного енергоблоку, який є автономним енергетичним об'єктом, цілком створюється на верфях і потім буксирується до місця експлуатації, у важкодоступні райони Росії.Головний енергоблок планується здати в 2012 році і експлуатувати на Камчатці.Потужність першої плавучої АЕС з реакторними установками КЛТ-40С складе 70 МВт.Станція буде будуватися в умовах суднобудівного заводу, а потім транспортуватися на постійне місце перебування.Унікальність ПАТЕС полягає в тому, що вона може експлуатуватися без перевантаження палива протягом близько 10 років і має підвищений рівень радіаційної безпеки." Атоменергопром " - інтегрована компанія, яка консолідує цивільні активи російської атомної галузі." Атоменергопром " забезпечує повний цикл виробництва в сфері ядерної енергетики, від видобутку урану до будівництва АЕС і вироблення електроенергії." Атоменергопром " входить в Державну корпорацію з атомної енергії " Росатом ".РИА Новини 2 червня 2009 р.Хвиля фінансової кризи накрила моряків у Находці.- Понад 700 тисяч доларів заборгували морякам судновласники морських суден, що стоять у порту Находка ЗНАХІДКА.3 червня.СХІД-МЕДІА - Понад 700 тисяч американських доларів заборгували морякам судновласники морських суден, що стоять у порту Находка, у зв'язку з фінансовою кризою, який вплинув на діяльність судноплавних компаній в Примор'ї і в світі.Багато суду (близько 100 моряків) вже більше 2-3 місяців стоять на рейді і біля причалів порту Находки без роботи.Морякам не виплачується заробітна плата, вони відчувають труднощі контактів з родичами, так як з рейду можна дістатися тільки на рейдовому катері, за який моряк повинен платити готівкою 2000 рублів за кожну поїздку.Перспектив в отриманні заробітної плати практично ніякої немає.Багато моряків написали заяву в прокуратуру і готують документи для подачі позовів в Находкінський суд, для арешту цих судів, за допомогою адвокатів Російської профспілки моряків у Находці.Найбільша заборгованість - понад 600 тисячдоларів США - склалася на судах кіпрської компанії »Eltreeco Holding Ltd» «ST BRILLIANCE», »ST CONFIDENCE», »ST FIDELILY», »ST LEADER», »ST SPIRIT», ST WIND »під прапором Маршаллових островів.Російські моряки були найняті на ці судна через круінговую компанію ТОВ «НМС Круінг» у Владивостоці.При розмові по телефону з директором компанії Вахрушева Сергієм Геннадійовичем щодо тяжкого становища моряків на борту шести суден, що стоять у Находці, він повідомив, що Круінг, який наймав моряків, ніякої відповідальності за видачу заробітної плати не несе.На думку Російської профспілки моряків, якщо індивідуальний контракт з моряком був підписаний представником Круінг, від імені іноземного роботодавця, то Круінг повинен нести відповідальність за ситуацію, яка виникла у Находці на суднах компанії.А поки моряки з'ясовують, хто ж в цій ситуації винен і повинен платити гроші.Окремі моряки просто кидають суду і виїжджають додому без зарплати.На рейді порту Знахідки може скластися ситуація, коли судна будуть кинуті моряками, і ці судна будуть представляти загрозу для безпеки мореплавства в порту.Інша заборгованість близько 100 тисяч доларів США припадає на судна «Федір Охлопков» Арктичного морського пароплавства, прапор Росія, теплохід «Tessa» прапор Камбоджа, компанії «Інтертранс» в Находці, теплохід »МАСА» прапор Камбоджа, компанія «Марина Трейдинг ЛТД« Японія, і інші дрібні компанії.Фактично черговий раз російських моряків кинули напризволяще.Російська профспілка моряків в даний час вживає всіх необхідних заходів для арешту морських суден за заставним вимогу, відповідно до Міжнародної Конвенції про уніфікацію деяких правил, що стосуються арешту морських суден від 1952 року, яку ратифікувала Російська Федерація 08 Січень 1999.СХІД-МЕДІА 3 червня 2009 р.Пора платити по боргах Т / х «Метелиця» працює за бербоут-чартерної схемою: судновласником по паперах проходить компанія «Панросс» (Мурманськ), яка здала пароплав в оренду «Азчорриба» ( Новоросійськ).Але роботодавцем плавскладу є не вона, а «Мервін Трейдінг ЛТД.» (Беліз).Коли на початку цього року на судні трапилися непонятки із заробітною платою, моряки звернулися за допомогою в БТО РПСМ.Профспілковим юристам вдалося домогтися арешту в суді т / х «Метелиця» в якості забезпечення морської вимоги, що вже само по собі є великою подією в нашому славному місті пітерська Феміда по давно вже склалася, не дуже-то охоче захищає права плавскладу.На сьогоднішній день положення вісьмох членів екіпажу (всього їх було 13: інші роз'їхалися по домівках), що залишилися на судні, не змінилося: пароплав знеструмлений; гроші досі не виплачені.Та й все, що зараз відбувається навколо т / х «Метелиця» більше нагадує локальні бої в ході яких, профспілкові юристи пригнічують останні осередки опору тих, хто не хоче платити за рахунками.З одним із таких вогнищ вдалося впоратися вчора в Міському суді Санкт-Петербурга, де слухалася приватна скарга, яку подали представники «Панросса».За їх думки арешт з судна необхідно зняти на тому підставі, що судновласник не є роботодавцем для моряків.Судно лише йому належить.Не більше того.Крім того, за їх твердженням т / х «Метелиця» не здавався у фрахт компанії «Мервін Трейдінг ЛТД.».Тому всі питання з невиплаченої зарплатою морякам не до судновласника.Коротше, він не при справах.Однак з якихось причин представники судновласника не стали доводити з піною біля рота невинність «Панросса» в суді: на друге засідання, як і на перше, вони не з'явилися, чого не скажеш про профспілкових юристів, які надають всю необхідну допомогу членам екіпажу т / х «Метелиця».В результаті, вчора скаргу розглянули і ... все залишили без змін.Іншими словами, судно буде стояти в порту до тих пір, поки з моряками повністю не розрахуються по зарплаті.Треба сказати, що рішення, яке виніс суд, дуже показово, оскільки, коли його розпишуть у всіх деталях на папері, то дуже цікаво буде ознайомитися з усіма аргументами на користь арешту судна в якості забезпечення морської вимоги.Надалі, це має значно спростити процедуру затримання проблемних пароплавів, а також відбити охоту у судновласників хімічити із зарплатою моряків у північній столиці.За словами Д.Іванова, суд навряд лі скасує своє рішення.Звичайно, судновласник може ще щось викинути, але морякам хвилюватися не варто, оскільки профспілкові юристи тримають, так би мовити, руку на пульсі.Між тим, пітерська транспортна прокуратура теж активно цікавиться «Метелицею», а вірніше відповідачами « Мервін Трейдінг ЛТД.»і« Панросс ». Якщо вона знайде підстави для притягнення їх до відповідальності, яка може бути і кримінальної, то їм не позаздриш.Тому, чим швидше вони розрахуються з моряками і з усіма своїми кредиторами, тим краще для них.БТО РПСМ 2 червня 2009 р.Кордон знову відкрита.- Уряд РФ прийняв рішення до 1 січня 2010р.призупинити дію постанови N304 Уряд РФ прийняв рішення до 1 січня 2010р.призупинити дію постанови від 24 квітня 2008р.N304 «Про встановлення пунктів пропуску через державний кордон Російської Федерації для прибуття на митну територію Російської Федерації окремих видів товарів ». Відповідну постанову 27 травня підписав прем'єр-міністр РФ Володимир Путін, повідомляє прес-служба кабінету міністрів.Як відзначається в матеріалах Уряду РФ, рішення прийнято у зв'язку з відсутністю на російсько- фінляндської державному кордоні черг.Нагадаємо, згідно з постановою від 24 квітня 2008р., прибуття на митну територію РФ транспортних засобів, що ввозяться автотранспортом через російсько-фінляндський ділянку державного кордону Росії, допускалося тільки через автомобільні пункти пропуску брусничне - Нуямаа і Све










Статті

транспортне агентство ------------------------------------------------ ------------------------- 107 "Біко", ТзОВ Льва Толстого вул., д.5 / 1 241-32-02 ---- -------------------------------------------------- ------------------- 108 "БМТ Карго", АТ Краснопресненська наб.

Новини

При цьому до цих пір не існує юридично однозначної процедури переведення намивних територій (т.е.штучних ділянок суші створених на землях водного фонду) в статус земель поселень або в статус земель транспорту.
ISD Polska планує купити або орендувати сухий док на території Гданської судноверфі ISD Polska, дочірня компанія української корпорації «Індустріальний союз Донбасу», може купити або орендувати сухий док на території суднобудівного заводу Stocznia Gdynia (Гданська судноверф).Факт переговорів з компанією Stichting Particulier Fonds Greenrights , майбутнім інвестором гдинського верфі, підтвердив президент ISD Polska Костянтин Литвинов.
Амурський суднобудівний завод отримає 380 млн рублів ВАТ


Огляд преси

Раніше відповідну пропозицію...
Відповідальність бункерної компанії, що є...
Останнім часом робота митниці викликала...