Коротко про нас: перевезення по Росії, розрахунок фрахту, перевезення контейнерів, морські вантажоперевезення, розмитнення машин та інших популярних вантажів, розрахунок митних платежів, пошук обладнання в Китаї та інших товарів, послуги представництва в Китаї та інше.

У контракті п'ять...

в контракті п'ять плюс п'ять у опціоні).Відомо, що в першій серії «Армад» було також десять танкерів, у другій - повинно було бути десять (фактично для компанії Palmali було побудовано п'ять судів).Морське інженерне бюро 24 грудня 2009 г.повернутися до змісту Невському ССЗ відбувся пуск і здача в експлуатацію автоматизованої лінії зборки та зварювання плоских секцією німецької компанії IMG 23 грудня 2009 г.У рамках великомасштабної модернізації виробництва в цеху Р-32 ТОВ «Невський ССЗ» відбувся пуск і здача в експлуатацію автоматизованої лінії зборки і зварювання плоских секцією німецької компанії IMG та супутніх ділянок, що забезпечують працездатність лінії: виготовлення профілю, таврового набору і мікропанелей.


У контракті п'ять...

в контракті п'ять плюс п'ять у опціоні).Відомо, що в першій серії «Армад» було також десять танкерів, у другій - повинно було бути десять (фактично для компанії Palmali було побудовано п'ять судів).Морське інженерне бюро 24 грудня 2009 г.повернутися до змісту Невському ССЗ відбувся пуск і здача в експлуатацію автоматизованої лінії зборки та зварювання плоских секцією німецької компанії IMG 23 грудня 2009 г.У рамках великомасштабної модернізації виробництва в цеху Р-32 ТОВ «Невський ССЗ» відбувся пуск і здача в експлуатацію автоматизованої лінії зборки і зварювання плоских секцією німецької компанії IMG та супутніх ділянок, що забезпечують працездатність лінії: виготовлення профілю, таврового набору і мікропанелей.Під час пуску лінії в цеху були присутні запрошені гості, керівництво та фахівці ТОВ «Невський ССЗ», офіційний представник компанії IMG в Росії з групою німецьких фахівців, які здійснювали шеф-монтаж лінії та підготовку операторів лінії з персоналу заводу.уваги всіх присутніх був представлений процес виготовлення секції на різних етапах роботи лінії від підготовки листа до виходу готової продукції.Поставлена ??IMG повністю автоматизована лінія призначена для складання і зварювання плоских секцій - від виготовлення полотнищ до збірки секцій з набором, які на наступному етапі виробничого циклу будуть формуватися в об'ємні секції та блоки суднових корпусів.Її загальна довжина 160 м.Виготовлення секцій на лінії проводиться поточно-позиційним методом.Нова лінія забезпечить зниження трудомісткості корпусосборочного виробництва в 3 рази , дозволить підвищити продуктивність і збільшити кількість здаваних судів.Загальна вартість встановленого обладнання становить близько 135 млн руб.. Загальна програма модернізації виробництва включає в себе два етапи.Завершений сьогодні перший етап передбачає установку і введення в експлуатацію лінії для складання і зварювання плоских секцій.Майбутній другий етап передбачає будівництво камери забарвлення секцій, придбання трейлера для перевезення конструкцій вантажопідйомністю до 150 тонн і згинального преса, а також установку додаткового кранового обладнання.Витрати на реалізацію всієї програми модернізації виробництва на ТОВ «Невський ССЗ», передбачені інвестиційним планом, прийнятим керуючою компанією, складуть близько 440 млн руб.. ТОВ «Невський ССЗ» 24 грудня 2009 р.повернутися до змісту «Дальенергосбит» ввів додаткові обмеження щодо судноремонтних заводів Приморського краю ВАТ «Далекосхідна енергетична компанія» («Дальенергосбит») ввело обмежувальні процедури щодо судноремонтних заводів Приморського краю, які виконують державні замовлення.Підприємства-неплатники структури ВАТ «Далекосхідний центр суднобудування і судноремонту» не оплачують спожиту електроенергію, говориться в повідомленні енергопостачальної компанії.Заборгованість ВАТ «92 судноремонтний завод» (Владивосток) досягла 14500000 руб.ЗСО «Восток »- філія ВАТ« Амурський суднобудівний завод »(Великий Камінь) не розплачується з енергетиками з квітня, накопичивши заборгованість в обсязі 9400000 крб.ВАТ« 178 судноремонтний завод »(Владивосток) повинен енергетикам 3200000 крб.Загальна сума заборгованості підприємств, що входять у ВАТ «Далекосхідний центр суднобудування та ремонту», склала більше 27 млн ??руб.Повідомляється, що обмеження поставок електроенергії вже введені у відношенні ВАТ «92 СРЗ».На території заводу знаходиться котельня, опалювати мікрорайон Змеінка.Повне відключення заводу від електропостачання призведе до перебоїв із теплопостачанням жителів.Дальенергосбит направив до арбітражного суду Приморського краю заяву про визнання заводу-неплатника банкрутом.Cуд прийняв позовну заяву, судове засідання призначено на 28 грудня.З сьогоднішнього дня енергетики посилили режим обмеження поставок електроенергії на адресу ЗСО «Схід» - філії ВАТ «Амурський суднобудівний завод».Зокрема, постачання електроенергії припинено на силові трансформатори, деякі цехи, технічні приміщення, тиристорний енергоблок, портові крани, без електропостачання залишається глибоководна набережна.СХІД-МЕДІА 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеСуд заарештував майно організаторів страйки докерів Туапсинського морського торгового порту Краснодар.24 грудня. IНТЕРФАКС-ЮГ - ВАТ " Туапсинський морський торговий порт " в судовому порядку вимагає стягнути з семи організаторів страйку докерів компенсацію збитку, нанесеного стивідору участю ряду робітників у протестах.Як уточнили агентству " Інтерфакс-Південь " в Туапсинському міському суді, ТМТП 8 грудня подав на членів страйкового комітету відповідний цивільний позов.На думку адміністрації ТМТП, в результаті несанкціонованого страйку АТ понесло збитки у розмірі 1 млн 358 тис.682 рубля, пов'язані, в тому числі з порушенням договірних зобов'язань щодо своєчасної перевалки вантажів з вагонів перед ВАТ " РЖД ".Інтерфакс 24 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеВнесени зміни в схему організації пропуску через держкордон РФ іноземних суден і вантажів у пункті пропуску «Азов-морський порт» Внесено зміни у технологічну схему організації пропуску через державний кордон РФ іноземних суден закордонного плавання, членів екіпажів, вантажів у пункті пропуску «Азов -морський порт »з урахуванням особливостей здійснення прикордонного та митного контролю.Рішення були прийняті на підсумковому засіданні координаційної ради пункту пропуску« Азов-морський порт ». Наголошується, що на стадії узгодження знаходиться проект правил режиму в пункті пропуску.Нагадаємо, протягом року Координаційна рада розглядала питання організаційного, санітарно-епідеміологічного та режимного характеру за ініціативою всіх державних контролюючих органів.Роскордону 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеЗа 11 місяців Владивостоцька митниця перерахувала у федеральний бюджет 29300000000 рублів За підсумками 11 місяців Владивостоцька митниця перерахувала у федеральний бюджет 29,3 мільярда рублів, або 29% від всіх платежів Далекосхідного митного управління.як 24 грудня повідомила кореспондентові ІА REGNUM Новини прес-секретар Владивостоцької митниці Вікторія Шамаева, оформлено близько 4 тисяч морських та понад 2 тисяч повітряних суден, а також понад 310 тисяч фізичних осіб і близько 50 тисяч міжнародних поштових відправлень.Як зазначив начальник митниці Дмитро Шмарлін, минулий 2009 рік характеризувався зниженням зовнішньоторговельного обороту.Причому, це зниження відбулося за рахунок скорочення імпорту більш ніж у два рази.Так, на 87% зменшився ввезення таких структуроутворюючих товарів, як автомобілі та їх частини, які в минулому році займали 37% вартісного обсягу імпорту і давали близько половини всіх платежів митниці у федеральний бюджет, підкреслив начальник митниці.У той же час на 33% збільшилася вартість експорту, що обумовлено, в першу чергу, зростанням експорту продукції морського промислу (в 9,4 рази), додав Шмарлін.Незважаючи на загальне зниження зовнішньоторговельного обороту і деклараційного масиву в 1,5 рази, митницею порушено 27 кримінальних справ, що в 1,7 рази більше рівня минулого року (16 справ).порушено 1.113 справ про адміністративні правопорушення, що практично відповідає рівню 2008 року (1.160).Як зазначив начальник митниці, для підвищення ефективності митного оформлення та контролю проведено вдосконалення структури митниці, що дозволило перерозподілити кадрові ресурси на більш напружені ділянки роботи.У структурі митниці створено відділ спеціальних митних процедур з семи осіб, що забезпечують митне оформлення та контроль суден на острові Російському в рамках підготовки та проведення саміту АТЕС в 2012 році.Готуються пропозиції для реалізації технології " сухого " порту на складі тимчасового зберігання ЗАТ " Ростек-Примор'я ", розташованого в селищі кутів, де планується розмістити відділ митного оформлення і митного контролю № 2 митного поста Морський порт Владивосток.ІА REGNUM 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеПроверка слуху: по Владивостоцької митниці пройшли обшуки - У четвер в будівлі установи працювали співробітники прокуратури Події, схожі на трилер, розігралися вчора на Егершельде в будівлі митного поста «Морський порт Владивосток».Представники компаній-логістів, що прийшли за документами, спостерігали, як в будівлі працювали співробітники прокуратури.Подейкують, що там же були помічені бійці ОМОНу.На одному з міських форумів люди пишуть: «У митний пост не пройти, нікого не впускають і не випускають.Приморська транспортна прокуратура і транспортна міліція проводять обшуку.Митники в шоці».Ходять чутки,що фахівці накрили великий канал контрабанди з товарами народного споживання.У прес-службі Далекосхідного митного управління ніякої інформації про події повідомити поки не змогли.Офіційні коментарі транспортної прокуратури «Комсомолка» отримає найближчим часом.Комсомольська правда у Владивостоці 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеРемонтно-експлуатаційна база флоту Флоту знову в «чорному списку» МНС Управління державного пожежного нагляду ГУ МНС Росії по Санкт-Петербургу оприлюднило список об'єктів, на яких за результатами перевірок в 4 кварталі 2009р.виявлена ??загроза виникнення пожежі та (або) безпеки людей.Як повідомили SeaNews в МНС, до списку увійшло ВАТ «Ремонтно-експлуатаційна база флоту».За результатами виїзної перевірки в червні 2009р.за виявлені порушення вимог пожежної безпеки було складено протокол про тимчасову заборону діяльності, нагадали в МНС.Рішенням Федерального суду Петроградського району на даний об'єкт накладено адміністративне покарання у вигляді адміністративного призупинення діяльності на строк 60 діб.Як повідомив SeaNews генеральний директор ВАТ " Ремонтно-експлуатаційна база флоту " Олександр Дмітрачков, в грудні 2009р.відбулася позапланова перевірка підприємства пожежними службами, але вона не спричинила за собою рішень про призупинення діяльності РЕБ."За підсумками грудневої перевірки не було жодного зауваження, яке може викликати закриття або знеструмлення чого-небудь".Оскільки виконавче провадження на той момент ще не закінчилося, а "проблемні" приміщення були опечатані, то, щоб проводити перевірку, доводилося викликати представників транспортної прокуратури.Як пояснили в РЕБ, рішення про призупинення діяльності підприємства на 60 діб було винесено Петроградським районним судом 25 серпня.Всього було закрито 11 об'єктів, причому до двох з них база не мала ніякого відношення.Відразу ж була подана апеляція, і 15 вересня міський суд скасував рішення районного суду по 8 об'єктам, а по 3 зменшив термін закриття до 20 днів, які якраз і закінчилися в день оголошення рішення.SeaNews 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеА сніг іде ... - «Перший контейнерний термінал» працює в штатному режимі »Як розповів SeaNews начальник відділу маркетингу ПКТ Сергій Іванов,« Перший контейнерний термінал »працює в штатному режимі.Пробок з контейнеровозів на підходах до терміналу не спостерігається.Роботи на причального фронту не переривалися.У міру необхідності задіюється снігоприбиральна техніка.Як повідомили SeaNews у ВАТ «Морський порт Санкт-Петербург», роботи на всіх стивідорних компаніях суспільства не припинені.В'їзд / виїзд з порту повністю розчищено, снігоприбиральні роботи ведуться в інтенсивному режимі.У комерційному відділі ТОВ «Морський рибної порт» повідомили, що зупинок в роботі терміналу ні, він також працює в звичайному режимі.При цьому в компанії помітили, що близько 10-15% від звичайної вироблення все-таки доводиться витрачати на боротьбу зі стихією, зокрема, на прибирання снігу.На питання SeaNews про те, як йдуть справи з автотранспортом, в Рибному порту відповіли, що скупчення траків на дорозі в Вугільну гавань немає.«Сьогодні цілком прийнятні умови для роботи в порту, - сказав SeaNews голова портового комітету Російської профспілки докерів Олександр Моїсеєнко, - виключенням можуть бути вантажі, що піддаються дії вологи - зерно, бавовна, з контейнерами працювати можна ». Робота кранового устаткування, за словами А.Моісеєнко, припиняється при силі вітру понад 25 м в секунду.SeaNews 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеБольшой протичовновий корабель" Адмірал Чабаненко »очолив конвой судів в Аденській затоці Великий протичовновий корабель "Адмірал Чабаненко» Північного флоту РФ проведе 25 грудня черговий міжнародний конвой з торгових суден через Аденську затоку, де орудують сомалійські пірати.Це буде вже четвертий за рахунком загін російських кораблів, які борються з піратством в районі Африканського Рогу, повідомляє « Морський бюлетень - Совфрахт ». БПК" Адмірал Чабаненко »озброєний надзвуковими протикорабельними ракетами« Москіт »і унікальним протичовновим комплексом« Водоспад-НК », протичовновими торпедами, двоствольний 130-мм артустановкою, двома реактивними протичовновими бомбометних установками і вертольотом з возможностью постійного базування на борту.З кінця жовтня в Аденській затоці з ініціативи Європейського союзу діє система захисту торгових суден, здійснення якої покладено на ВМС Франції.Регулярні конвої в Індійському океані здійснюють також кораблі ВМС Китаю і Японії.Як правило, патрульний корабель поодинці здатний забезпечити надійну безпеку не більше чотирьох судів і в обмеженому районі.При цьому піратам для атаки торгового судна достатньо кілька хвилин.Найефективнішим способом протидії піратству експерти вважають персональний супровід суден, на яких розміщується група морських піхотинців.Проте деякі військові, зокрема, адмірал НАТО Теренс Мак Найт, вважають, що пірати - «це обшарпанці, озброєні автоматами і гранатометами, в тендітних човнику, і не більше того».Gzt.Ru 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеРаспісаніе конвоїв БПК Адмірал Чабаненко в Аденській затоці на кінець грудня Точка формування конвою для проходження на схід 12 20N 043 50E.Точка формування конвою для проходження на захід 14 24N 053 00E.25 грудня - вихід конвою в східному напрямку, час 10.00 мск.28 грудня - вихід конвою в західному напрямку, час 10.00 мск.Заявки від судновласників на включення до конвой їх судів слід надсилати електронною поштою або факсом в ФДМ «Служба морської безпеки», Москва.ФДМ збирає заявки і потім направляє їх в Головний Штаб ВМФ.Після отримання схвалення Главштаба, ФДМ «Служба морської безпеки »спрямовує судновласнику підтвердження про включення його судна в конвой і повідомляє йому необхідні для капітана судна відомості, такі як позивні БПК і номер Інмарсат.Однак у кожному разі остаточне рішення щодо прийняття того чи судна в конвой або відмову залишається за командиром корабля.Морський бюлетень 24 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеНе менше трьох осіб загинули при зіткненні суден на Філіппінах ДЖАКАРТА, 24 дек - РИА Новости, Михайло Циганов.Філіппінська берегова охорона виявила в четвер у водах затоки манільського тіла трьох осіб, які загинули минулої ночі внаслідок зіткнення двох суден, тривають пошуки значаться зниклими без вести ще 24 осіб, передають регіональні електронні ЗМІ.У передріздвяного суєті невеликий дерев'яний пасажирський пором зіткнувся Catalyn в темряві з рибальським суденцем, після чого перше судно почало тонути і опустилося на 70-метрову глибину.Рятувальники встигли зняти з тонучого порома майже 50 осіб і зараз продовжують пошуково-рятувальні роботи." Наші пошукові групи знайшли три тіла ", - заявив в Манілі офіційний представник берегової охорони Арман Баліло (Armand Balilo).За даними берегової охорони, яка почала розслідування причин морської трагедії, погода в момент зіткнення була ясною." Очевидно, що мало місце порушення правил ", - заявив Баліло.Води другого за величиною архіпелагу планети борознять безліч судів, що зв'язують більш ніж 7 тисяч островів.Багато хто з судів є " морськими поромами " лише за назвою.Через часті штормів і гроз, а також старості судів, їх переповненості і поганий технічної оснащеності, на Філіппінах нерідкі морські катастрофи.Найбільша з них трапилася в 1987 році на південь від столиці також в ході різдвяних свят, коли жертвами зіткнення порома і невеликого нафтового танкера стали понад 4 тисяч осіб.А в червні минулого року через тайфун інший пором потонув біля берегів острова Сібуян, забравши життя майже 800 пасажирів.РИА Новини 24 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеПотерпевшее аварію океанографічне судно " Лас Пальмас " пришвартувалося в порту Ушуайя Буенос-Айрес, 25 дек - РИА Новости, Олександр Соловський.океанографічне судно " Лас Пальмас ", у якого в результаті серйозної аварії в протоці Дрейка вийшов з ладу головний двигун, пришвартувалося в четвер увечері в порту Ушуайя в Аргентині, повідомив РІА Новини черговий офіцер генштабу ВМФ цієї країни Жаклін Хенова (Jaklin Genova).Раніше деякі ЗМІ з посиланням на керівника 18-й болгарської антарктичної експедиції професора Христо Пімпірева повідомляли, що судно " Лас Пальмас " терпить лихо в бурхливому протоці Дрейка, що з'єднує Атлантичний і Тихий океани.Корабель призначений для постачання як болгарської, так і іспанської антарктичних баз.Порт Ушуайя розташований на ОГненний землі в 3 тисячах кілометрах від аргентинської столиці Буенос-Айреса і є самим південним містом на планеті." Використовуючи резервний двигун, дослідне судно " Лас Пальмас " під іспанським прапором благополучно досягло берега і пришвартувалося в порту Ушуайя.Члени екіпажу і знаходилися на борту полярники почуваються добре , їх життю ніщо не загрожує ", - заявила представник ВМФ Аргентини.За її словами, кораблю належить ремонт, після проведення якого він продовжить шлях до Антарктиди.У її берегів у цей літній для Південної півкулі сезон належить працювати також декільком судам Далекосхідного морського пароплавства (ДВМП ).Це теплохід " Ігарка ", зафрахтований англійцями, дизель-електрохід " Василь Головнін ", який доставляє третій рік поспіль вантажі й полярників на аргентинські станції, а також круїзний криголам " Капітан Хлєбніков ".В даний час Росія проводить в Антарктиді наукові дослідження на п'яти цілорічних станціях і п'яти сезонних польових базах.РИА Новини 25 грудня 2009 р.повернутися до змісту «Росморпорт» оголосив конкурс на страхування співробітників Таманського філії підприємства у 2010 році ФГУП «Росморпорт» оголошує відкритий конкурс з вибору страхової компанії на надання послуг обов'язкового медичного страхування співробітників Таманського філії ФГУП «Росморпорт» у 2010 році.Загальна чисельність застрахованих співробітників складе більше 300 чоловік.Договір планується укласти строком на 1 рік.Початкова ціна договору становить понад 3 млн руб.Таманський філія ФГУП «Росморпорт», первинне найменування Темрюкский філія ФГУП «Росморпорт», був утворений в жовтні 2003.Сьогодні Таманський філія підприємства є одним з найбільш великих морських підприємств функціонують у морських портах Азовського моря.З використанням федерального майна, закріпленого на праві господарського відання за підприємством, Таманський філія ФГУП «Росморпорт» здійснює свою діяльність в трьох морських портах Краснодарського краю: портах Темрюк, Кавказ та Тамань, надаючи комплексні послуги з безпечного судноплавства в акваторіях даних морських портів і на підходах до них.ФГУП «Росморпорт» 24 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеВладелец суховантажу, зруйнованого штормом в Сочі, передав повноваження з його утилізації страхової компанії Власник суховантажу " Арас-1 ", зруйнованого штормом в Сочі, передав повноваження з його утилізації страхової компанії.Як повідомив сьогодні журналістам мер міста Анатолій Пахомов, в ході переговорів власник судна відмовився брати участь у ліквідації наслідків аварії корабля, довіривши вирішувати подальшу долю затонулих частин корпусу страховикам." Представники страхової компанії " Югорія " запевнили адміністрацію Сочі, що корми і затонулий ніс суховантажу будуть прибрані з пляжу і з акваторії порту протягом місяця ", - зазначив Пахомов.За словами голови адміністрації Сочі, " зараз судно становить загрози для екології морського узбережжя ".Як повідомили в Південному регіональному центрі МНС, із зруйнованої штормом кормової частини суховантажу повністю відвалений паливо.За результатами обстеження корпус судна відновленню не підлягає, тому буде розрізано на частини і утилізовано в доках порту Туапсе.Північний Кавказ 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеСуд визнав недійсним договір страхування між Находкінський портом і ВСК Владивосток.24 грудня.ІНТЕРФАКС - Далекий Схід - Арбітражний суд Приморського краю визнав недійсним договір страхування, укладений ВАТ " Находкінський морський торговельний порт " (ММТП, входить в Evraz Group) з " Військово-страхової компанією ".Як повідомили агентству " Інтерфакс - Далекий Схід " в Приморському Управлінні Федеральної антимонопольної служби (УФАС), управління звернулося до суду з позовом до АТ " ММТП " про визнання недійсним раніше укладеного портом договору страхування майнових інтересів.В ході перевірки управління встановило факт порушення АТ " ММТП " ч.1 ст.18 Закону про захист конкуренції, яке виразилося в ув'язненні з ТСК договору страхування без проведення відкритого конкурсу з відбору організацій на надання відповідних послуг, пояснили агентству в УФАС.Інтерфакс 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеЯпонская Mitsui Engineering & Shipbuilding передала замовнику судно дедвейтом 56 тисяч тонн Японська суднобудівна компания Mitsui Engineering & Shipbuilding побудувала балкер дедвейтом 56 тис.тонн.Судно було побудовано на судноверфі Darya Lakshmi та передано судновласнику - компанії Lakshmi Navigation »(Гонконг).Балкер класу« Хендімакс »буде ходити під прапором Гонконгу.Довжина судна - 189,9 м , висота борту - 12,55 м.Балкер здатний розвивати швидкість до 14,5 вузлів, оснащений двигуном B & W 6D50MC-C.Обсяг трюму - 70 тис.куб.м.Агентство Сіньхуа 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеЛУКОЙЛ запропонував обнулити експортне мито для родовищ російської частини Каспію на 3-5 років Російська нафтова компанія «ЛУКОЙЛ» пропонує на 3-5 років обнулити експортне мито для родовищ російської частини Каспію.Про це заявив глава компанії Вагіт Алекперов.«Північ Каспію - це нова провінція.Створення всієї інфраструктури лягає на перші родовища, тому ми звернулися з проханням хоча б на три-п'ять років відстрочити сплату експортного мита, щоб ці родовища стали окупаються », - сказав він.Глава ЛУКОЙЛа висловив сподівання, що рішення з цього питання може бути прийнято у першому півріччі наступного року.«Я сподіваюся, що в першому півріччі наступного року ми підійдемо до того, що питання буде детально розглянуто, і ми отримаємо відповідь або позитивні або негативний.Звичайно, ми сподіваємося на позитивний», - сказав він.Раніше Алекперов повідомляв, що вартість інфраструктури для реалізації проектів на Північному Каспії для ЛУКОЙЛа складе $ 1,6 млрд.За його словами, «Газпром» визначив для ЛУКОЙЛа точку врізання в магістральний газопровід в місті Георгієвськ в Ставропольському краї, для цього ЛУКОЙЛу буде необхідно побудувати 200 км трубопроводу в море і 600 км по суші.При цьому Алекперов зазначив, що створена інфраструктура буде сприяти подачі газу з півдня країни в газопровід «Південний потік».Нагадаємо, в грудні «ЛУКОЙЛ» розпочав експлуатаційне буріння на родовищі імені Юрія Корчагіна в Каспійському морі.Родовище імені Юрія Корчагіна розташоване в 180 км від Астрахані і 240 км від Махачкали.Глибина моря в районі родовища складає 11-13 м.Початок промислового видобутку нафти заплановано на березень 2010 року.Нафта з родовища буде надходити з підводного трубопроводу довжиною 58 км на морський перевантажувальний комплекс, що включає в себе плавуче нафтосховище і точковий причал.Плавучі нафтосховище являє собою нафтоналивне судно дедвейтом 28 тис.тонн, з подвійним дном і подвійними бортами, машинно-котельним відділенням, житловий надбудовою і вертолітним майданчиком.РИА «Новости» 24 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеМорскіе торговельні порти Україні за 11 міс.збільшили чистий прибуток більш ніж в 2 рази Морські торговельні порти України в січні-листопаді 2009 року збільшили розмір чистого прибутку в 2,32 рази в порівнянні з аналогічним періодом 2008 року - до 1,83 млрд грн.Як повідомили агентству " Інтерфакс-Україна " в Державній адміністрації морського і річкового транспорту, виручка портів за 11 місяців зросла на 49,7% - до 9154000000 грн.Кредиторська заборгованість підприємств збільшилася на 23,1% - до 448 800 000 грн, дебіторська - на 54 , 5%, до 570 940 000 грн.За даними Мінтрансзв'язку, державне підприємство " Одеський морський торговельний порт " за вказаний період наростило обсяг чистого прибутку на 51,4% - до 397 014 000 грн, обсяг виручки - на 54%, до 1546000000 грн.Іллічівський МТП в січні-листопаді збільшив чистий прибуток майже в три рази - до 283 569 000 грн, а виторг - на 40,2%, до 1471000000 грн.Чистий прибуток МТП " Південний " за підсумками 11 місяців зросла в 3,1 рази - до 555 679 000 грн, виручка - на 81,4%, до 2284000000 грн.Маріупольський морський торговельний порт за цей період наростив розмір чистого прибутку в 2,32 рази - до 333 152 000 грн, виручки - на 35,5%, до 1283000000 грн.Більш детальну інформацію дивіться на стрічці новин " Інтерфакс-Україна ".Інтерфакс-Україна 24 грудня 2009 р.повернутися в оглавлениеГрузоотправители незадоволені новим порядком оформлення контейнерів в українських портах початку грудня т.г.почали різко скорочуватися обсяги переробки контейнерів в Іллічівському порту.Багато суду -контейнеровози, вже прямували до Іллічівська, переорієнтувалися на Одесу.Але з 1 січня і Одеський порт може втратити цей вантажопотік, пише газета КомментарііДело в тому, що ще 5 березня 2009 Кабмин постановою № 279 вніс зміни в порядок пропуску через держкордон транспортних засобів і товарів.Цим документом, зокрема, було передбачено, що " митне оформлення товарів, що переміщуються в контейнерах та оформлюються для вільного обігу, здійснюється поза територією пунктів пропуску для морського сполучення, розташованих на території портів ".Саме цей пункт повинен вступити в силу з 1 січня 2010 року, і відповідно оформлення товарів в контейнерах повинно здійснюватися в зонах митного контролю вантажних митних комплексів, терміналів і т.п.Нагадаємо, що спеціалізовані контейнерні термінали діють в Іллічівському та Одеському портах (забезпечують 99% усього контейнерообігу країни).Зокрема, за десять місяців 2009 року було перероблено 420 411 TEU.В Іллічівському порту ця постанова була виконана достроково, і митне оформлення контейнерів припинено вже з 1 грудня.І тепер оформлення проводиться на терміналах ЗАТ " Іллічівськзовніштранс ", ЗАТ " АвтоЗАЗ ", ТОВ & ??& Бонд ".На початку грудня тижня представники судноплавних і транспортно-експедиторських компаній поінформували адміністрацію Іллічівського МТП про скорочення вантажопотоку через виниклі проблем з митним оформленням, що призводить до додаткових витрат клієнтів.Йдеться про витрати з доставки контейнера в зони митного контролю за межами порту, а потім повернення порожнього в порт, що фактично означає подвійне оформлення вантажів (спочатку в режимі попереднього декларування, а потім повторний огляд для митного очищення).А якщо вантаж призначений для відправки по залізниці, то після митного очищення його необхідно завезти назад в порт і нести витрати на навантаження на залізничний транспорт.При нинішній вартості переробки в порту одного контейнера $ 180-220 додаткові витрати складуть $ 150-200.Представники контейнерного бізнесу заявляють, що будуть змушені перенаправити вантажопотоки через сусідні країни, тому що доставка через порти Румунії, а потім автотранспортом в Україна обійдеться дешевше.У Держмитслужбі " Коментарям " повідомили, що їхнє відомство непричетне до виниклої ситуації.Як повідомив директор департаменту організації митного контролю ДМСУ Анатолій Сербайло: " Постанова Кабміну № 279 Держмитслужба не готувала.Наскільки нам відомо, це ініціатива Держкомпідприємництва та Мінтрансзв'язку.Якщо Мінтрансзв'язку підготує зміни в цей документ в частині можливості оформлення товарів як у порту, так і на терміналах за межами портів, ми їх підтримаємо ".Він також спростував інформацію про припинення митного оформлення з 1 грудня в Іллічівському порту.При цьому зазначив, що в Іллічівську не може виникнути особливих проблем, оскільки біля порту працюють три термінали, на яких можна оформляти імпортні вантажі в контейнерах.Чого не скажеш про Одеський порт, біля якого термінал (так званий сухий порт) ще не побудований." У будь-якому випадку, я упевнений, що ця проблема буде врегульована, і після 1 січня українські порти не втратять цей вантажопотік ", - зазначив Анатолій Сербайло.Газета " Коментарі " 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеГрузінская залізниця має намір побудувати вантажні термінали в Тбілісі і Батумі ТОВ & ??& Джорджіан транс контейнер ", дочірня структура ТОВ & ??& Грузинська залізниця ", оголосило міжнародний тендер на розробку проектів будівництва двох вантажних терміналів в Тбілісі і Батумі.Як повідомили в дочірній компанії, конкурс проводиться за двома лотами - на проектування контейнерного терміналу станції Тбілісі-Вузлова і на проектування вантажного двору - терміналу станції Батумі -Вузлова.Термін виконання робіт - п'ять місяців з дня підписання відповідних контрактів.Конкурс пройде у два етапи.Кваліфікаційні дані і первинні тендерні пропозиції претендентів будуть прийматися до 18 січня 2010 року включно.Після цього тендерна комісія на підставі поданої документації виявить претендентів, допущених на 2-й етап.Переможці тендера повинні до підписання контракту представити банківську гарантію у розмірі 5% загальної вартості контракту.У 2009 році " Грузинська залізниці " здійснила інвестиції в обсязі близько 100 млн ларі (приблизно $ 60 млн), які були спрямовані на ремонт шляхів і рухомого складу , а також оновлення інфраструктури.Інтерфакс 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеСуммарние втрати найбільших контейнерних ліній світу за 9 місяців 2009 р.оцінюються в $ 12 млрд За даними дослідження Alphaliner, сумарні втрати найбільших контейнерних ліній світу за 9 місяців 2009 р.оцінюються в $ 12 млрд, що значно більше доходів , отриманих за аналогічний період 2008 р.У тому числі 16 контейнерних ліній, які оприлюднили свої фінансові результати, отримали $ 9 млрд збитків, порівняно з $ 5,3 млрд операційного прибутку роком раніше.У зв'язку з падінням фрахтових ставок та обсягів перевезень доходи цих ліній скоротилися на 40% - з $ 94 до $ 56 млрд.Вищевказані дані не враховують статистику компаній Мediterranean Shipping Co, CMA CGM, OOCL, Hamburg Sьd, United Arab Shipping Co і PIL, які отримали близько $ 2 млрд збитків.Дані Alphaliner значно більш обнадійливі, ніж прогноз компанії Drewry, яка раніше передбачала, що збитки галузі за підсумками 2009 року можуть перевищити $ 30 млрд, у той час як Trans Pacific Stabilisation Agreement (TSA) попередила недавно, що річні втрати на цьому ринку наблизяться до $ 20 млрд.Більшість експертів прогнозують, що в 2010 р.виростуть як обсяги перевезень, так і їх вартість.Однак галузь як і раніше буде залишатися " в мінусі ".Trans-Port 24 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеАдміністрація порту Гавр прийняла рішення не підвищувати в 2010р.ставки портових зборів Рішення було прийнято виходячи з «виняткової ситуації у зв'язку з кризою в судноплавної галузі», відзначають в порту.Аналогічне рішення було прийнято іншими суб'єктами,










Статті

Певний успіх досягнуто в роботі паромної переправи Іллічівськ - Поті, що представляє собою морська ділянка Євро-Азійського коридору.Якщо спочатку через відсутність в порту Поті берегового комплексу з обробки залізничних поромів переправа функціонувала лише як Автомобільна, то в квітні 1999 року з пуском в експлуатацію відповідного терміналу вона зв'язала по морю залізниці Європи, Кавказу та Центральної Азії.
Сучасних високоефективних технічних засобів контролю.Одне з них - інспекційної-доглядових комплекс (ІДК) <89> - представляє Собою окрема будівля-бокс, що розміщується в митній зоні контейнерного терміналу, вантажного майданчика автопереходу, міжнародного аеропорту, морського І річкового порту.

Новини

Обсяги навантаження на мережі російських залізниць призначенням на ДВЖД різко зростають.- А ось вивантаження в далекосхідних портах затримується ХАБАРОВСК.
Попливла від перевізників.- Експорт риби скорочує доходи операторовРост улову риби, що спостерігається з початку року, не привів до збільшення її перевезень по залізниці: за чотири місяці транспортування цього вантажу скоротилася на 11%.За даними Росриболовства, з початку року видобуто близько 1, 4 млн тонн водних біоресурсів, що на 8,3% більше, ніж рік тому.
Уряд Мурманської області прийняло постанову


Огляд преси

«Ці проекти не припинені, їх фінансування...
Балкер Eleni P - дедвейт...
За його словами, це дозволить...