Анотація діяльності: вантажоперевезення з Китаю, фрахтування, перевезення контейнерів, морські контейнерні перевезення вантажів, митне очищення, розрахунок вартості розмитнення, пошук постачальників в Китаї, організація бізнес турів до Китаю та інше.

Заборона експлуатації...

Заборона експлуатації нафтопродуктопроводу Унеча-Вентспілс владою Білорусі був несподіваним - «Транснафтопродукт» Компанія «Транснафтопродукт» не порушувала плану усунення дефектів на ділянці нафтопродуктопроводу Унеча-Вентспілс (Росія-Латвія), експлуатацію якого заборонили білоруська влада.


Заборона експлуатації...

Заборона експлуатації нафтопродуктопроводу Унеча-Вентспілс владою Білорусі був несподіваним - «Транснафтопродукт» Компанія «Транснафтопродукт» не порушувала плану усунення дефектів на ділянці нафтопродуктопроводу Унеча-Вентспілс (Росія-Латвія), експлуатацію якого заборонили білоруська влада.Про це заявив перший віце-президент «Транснафтопродукт »Володимир Назаров.За словами Назарова, це санкції Білорусії були несподіваними.« Комплексна діагностика проводилася в кінці 2008 року.За результатами перевірки справді було виявлено 1082 дефекту.Але звіт Держпромнагляду Білорусії ми одержали тільки в червні 2009 року і в червні ж погодили з білоруською стороною план усунення дефектів на 2009 рік - 150 дефектів, віднесених до першої групи.Згідно з цим планом, ми два рази на місяць на чотири дні зупинялися на профілактику.Ми чесно з 16 липня стали на чотири дні, і раптом 17 липня з'явилося розпорядження зупинити прокачування.Це було несподівано », - сказав Назаров.За його словами, прокачування в Вентспілс була обмежена ще в червні, щоб знизити тиск на білоруській ділянці трубопроводу.« Ми знизили тиск в системі і обсяг прокачування на цій ділянці труби приблизно в два рази: з звичайних 400-500 тисяч тонн на місяць до 200-250 тисяч тонн », - зазначив Назаров.Терміни відновлення прокачування на цій ділянці нафтопродуктопроводу він назвати не зміг.« Ми маємо план усунення (дефектів) і будемо стояти, ремонтуватися, поки не усунемо всі, або Держпромнагляд Білорусії не зніме свої обмеження », - сказав перший віце-президент« Транснафтопродукт ». Нагадаємо, Міністерство з надзвичайних ситуацій Білорусії в середу повідомило про тимчасову заборону експлуатації білоруської ділянки нафтопродуктопроводу Унеча-Вентспілс через незадовільний технічний стан.Представник МНС заявив, що прокачування на білоруській ділянці буде відновлено, коли компанія «Захід-Транснафтопродукт» усуне дефекти.«Захід-Транснафтопродукт» входить до складу ВАТ «Транснафтопродукт», яке є власником білоруської ділянки нафтопродуктопроводу, що йде з Унечі (Брянська область) у Вентспілс (Латвія).РИА «Новости» 22 липня 2009 р.










Статті

Згідно ч.2 ст.191 ТК митні органи РФ має право примусово повертати Морські, річкові та повітряні судна, які покинули митну територію РФ без Дозволи митних органів, за винятком іноземних суден і суден, що перебувають На території інших держав.
Морський порт Діксона оштрафований за забруднення Карського моря дизельним паливом Красноярськ.11 червня.IНТЕРФАКС-СИБІР - Дудинська транспортна прокуратура оштрафувала МУП

Новини

Вантажообіг портів Сахалінської області у першому півріччі 2009 р.впав на 23% Південно-Сахалінськ.22 липня.ІНТЕРФАКС - Далекий Схід - Вантажообіг морських портів Сахалінської області у першому півріччі 2009 р.впав на 23,3% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склав 1 млн.
7 серпня 2009р.в Якутську пройшла робоча нарада щодо створення концептуальних проектів нового покоління суден змішаного ріка-море плавання для
Фонд держмайна України передав державний причал в управління «морському приватнику», створивши прецедент державно-приватного партнерства у сфері використання причального фонду Фонд держмайна України (ФДМУ), що представляє інтереси держави, передав причал № 16, що знаходиться в акваторії морського торговельного порту Південний, приватному перевалочному підприємству в особі ТОВ «Трансінвестсервіс» («ТІС»).Найбільший «морський приватник» Україна отримав об'єкт «у володіння і користування (без права розпорядження)».Тим самим вишуканий механізм, що закріплює право приватника на державний причал у разі, коли останній став невід'ємною частиною цілісного майнового комплексу (грузоперевалочного об'єкта), побудованого на кошти приватного інвестора.


Огляд преси

Перша партія в 6,5 тис.тонн...
Порт Самсун, який є...
Борг по зарплаті становив майже...